裝修日誌

0318年10月
裝修六大陷阱 (陷阱一):乜都加

裝修旺季暑假又黎啦,呢排成日有朋友同裝修兄弟訴苦,話親朋屋企裝修中左招,開頭就好平,做做下呢樣加D果樣加D,加加埋埋數目都唔細,又唔敢得罪個師傅怕爛尾,問我地點算,呢個情況其實都冇得點攪,唯有下次小心,或者起裝修前搵有信譽既裝修公司或平台就放心曬啦。

今次裝修兄弟就借呢個機會,同大家講講有咩常見既裝修陷阱!

陷阱一:平價套餐加加加

一些無良裝修公司會以超平的套餐報價作招來,個套餐價錢又真係幾吸引,但係一開工,無良裝修公司就會不斷游說業主做一D後加工程,令裝修費平變貴。仲有,如果業主想中止工程,無良裝修公司一早起簽好左既合約中加入中止合約賠償條款,呢次真係肉隨砧板上!

解救方法:

- 所有工程內容應白紙黑字列明細節及收費,業主亦有責任起簽約之前問多D,千其唔好怕煩就唔問算數。
- 所有後加工程亦應白紙黑字列明細節及收費。
- 小心睇清楚合約內完工日期及賠償條款,例如工程需時係以"工程日"計算,即係不包括星期日,相比"日曆日"計法會較長。


日誌列表