裝修日誌

1917年11月
裝修日誌 - 黃大仙龍蟠苑 - 裝修專員篇 (1)

今次既業主張先生,因為即將迎接新生命,所以選擇係黃大仙龍蟠苑置業,一個大約400尺既兩房單位,近屋企人之餘又方便照顧BB!

 

業主經我地既裝修兄弟平台搵到我地,我地立刻聯繫跟進,得知單位原裝修已經十分殘舊,加上考慮到要照顧就來出世既BB,業主決定全屋翻新。裝修風格方面,業主偏向摩登簡約自然風。另外由於就來變成三人家庭,需要更多收納空間,但同時要保留空間感,盡量俾BB多D活動空間。聽落好似魚與熊掌要同時兼得!最緊要當然係budget至上啦!

 

既然業主有甘多要求,我地二話不說就搵左設計師幫手度。設計師同我地講,要將空間運用得最好,間格方面一定要有所改動。由於原積有一個面積唔細既洗衣房,可以先將廁所由大門口搬去洗衣房處。而原積既廁所就搖身一變變成放置鞋櫃同到頂大櫃既儲物房。睡房方面,設計師建議把原則兩間納米睡房打通,並用一個衣櫃間開成為子母房,一邊比小朋友,一邊比大人。 廚房方面就採用開放式設計,貫徹全屋風格。

 

我地將設計師既建議連同設計圖交比張先生過目,他看後覺得好滿意。對於我地既報價也沒有意見。既然係甘,裝修兄弟就正式開工啦!


日誌列表